Rada města
(č. usneseni) (zn. předkladatele)
05256/RM1822/77 ..... 84
1) rozhodla
vyzvat dodavatele k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitiním řízení podle § 53 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, na zajištění provozování veřejných toalet a provádění úklidu místností v objektu sociální vybavenosti Terminálu - Hranečník, v Ostravě - Slezské Ostravě dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
05256/RM1822/77 ..... 84
2) jmenuje
hodnotící komise ve složení:
členové:
1. Ing. Břetislav Gibas - tajemník
2. Ing. René Bartoš - odbor hospodářské správy
3. Libor Keclík - odbor hospodářské správy
4. Mgr. Vladimír Plutko - odbor legislativní a právní
5. Ing. Eva Seborská - odbor veřejných zakázek
náhradníci:
1. Mgr. Radim Babinec - náměstek primátora
2. Bc. Petr Mlýnek - odbor hospodářské správy
3. Ing. Jarmila Kopelová - odbor hospodářské správy
4. Mgr. Eva Balonová - odbor legislativní a právní
5. Ing. Tomáš Smolík - odbor veřejných zakázek
05256/RM1822/77 ..... 84
3) ukládá
vedoucí odboru veřejných zakázek
zabezpečit veškeré potřebné úkony této veřejné zakázky
Zodpovídá: Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek
Termín: 28.02.2021
05256/RM1822/77 ..... 84
4) zmocňuje
vedoucí odboru veřejných zakázek
k podpisu veškerých dokumentů souvisejících s touto veřejnou zakázkou s výjimkou smlouvy a rozhodnutí o námitkách
Zodpovídá: Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek
Termín: 28.02.2021
|